Законодавче врегулювання розміщення реклами алкоголю на телебаченні

Будь-яка сфера діяльності людини тим чи іншим чином законодавчо врегульована, а тим більше процес створення рекламної продукції.

Розклавши будь який рекламний відеоролик на складові, можна зрозуміти, що будь-який його елемент, чи то гра актора, чи фотографічні зображення, чи дубляж, – є об’єктом інтелектуальної власності його автора. Та при розміщенні реклами, а тим більше реклами алкоголю, можливе порушення не лише авторського права, але й особистих прав людини, майнових прав інших осіб, законодавчих заборон.

Ви, мабуть, неодноразово бачили, що реклама алкогольних напоїв супроводжується чорним текстом про їх шкідливість на білому фоні, і це не єдина вимога щодо оформлення подібних рекламних роликів, поряд існують такі вимоги як: заборона використовувати акторами та моделями осіб, вік яких не досяг 18 років; заборона прямого зображення споживання алкоголю у ролику; заборона зображення престижності споживання алкоголю, привласнення йому лікувальних властивостей і т.д. Відповідальність за рекламування проти вимог законодавства несуть як рекламодавці, так і виробники реклами та її розповсюджувачі.

Перш ніж створювати відеоролик для розміщення реклами алкоголю на ТБ, необхідно всебічно виконати заходи захисту себе від санкцій законодавства та спірних питань.

Більш детальна інформація

Відгуки

Більше