Проведення рекламної кампанії на нестандартних носіях зовнішньої реклами

У умовах динамічного та кольорового мегаполісу, дуже гостро постає питання, як привернути увагу потенційного клієнта. Зрозуміло, що найпершим до чого Ви звернетеся буде реклама.

Наразі широкого розповсюдження здобули такі нестандартні носії рекламної інформації як суперсайт, призматрон, брандмауер, дахові установки та ін. За законністю розміщення реклами слідкують певні дозвільні органи. Так, дозволу не потребує лише вивіска чи табличка, розміщена на поверхні будівлі, у якій знаходиться компанія, та в якій зазначені загальні відомості щодо назви, годин роботи та предмету діяльності. Усі інші зовнішні рекламні конструкції потребують дозволу місцевих органів влади. Як би Вам не хотілося обійти бюрократичні процедури, самовільне розміщення реклами, вважається порушенням правил благоустрою, що в свою чергу є підставою для адміністративної відповідальності.

Тож, плануючи проведення рекламної компанії, обов’язково зверніться до юристів, що працюють з дозвільною системою.

Більш детальна інформація

Відгуки

Більше