Особливості ведення в компанії електронного документообігу

Людство усю свою історію шукає шляхи спростити та скоротити необхідні йому дії. Нині і бізнес намагається крокувати разом з новітніми технологіями. Електронний документообіг дає бізнесу таку можливість. Так, незалежно від того, чи Ви на своєму робочому місці, чи на відпочинку, чи у податковій, у Вас, завдяки новітнім розробкам майстрів програмування, завжди є можливість скласти, підписати, відправити документи, перевірити правильність їх заповнення та відслідковувати їх долю просто маючи доступ до комп’ютера.

Станом на початок 2018 р. майже всі діючі юридичні особи під час своєї діяльності в якісь мірі використовують електронний документообіг. Це насамперед зумовлено тим, що законодавство встановлює обов’язок для платників податків, при реєстрації податкових накладних, а тако ж поданні податкової звітності контролюючому органу в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

Але, варто розуміти, що документ складений за допомогою програмних пристроїв, все одно залишається документом і має містити усі обов’язкові для його типу реквізити. Основним реквізитом будь-якого документа є підпис, тому для електронних документів створили його аналог – електронно-цифровий підпис. Отже, якщо електронний документ складений за усіма вимогами, він має таку ж юридичну силу, як і паперовий документ але значно допомагає Вам зберегти свій час та нерви.

Більш детальна інформація

Відгуки

Більше